2013. március 10.

Nem tudtam ellenállni...februárban

Minden hónapban megígérem magamnak, hogy nem veszek új könyvet, de igazából nem emlékszem olyanra, amikor ezt be is tartottam volna. Az, hogy már egy ideje gondban vagyok az új könyvek elhelyezésével eddig még nem akadályozott meg abban, hogy ne gyarapítsam már amúgy is tekintélyes könyvtárunkat. A helyzet csak rosszabbodott, mióta elkezdtem angolul olvasni. Eleinte alig egy-két angol könyv árválkodott a polcokon, de most már annyira megszaporodtak, hogy külön polcot érdemeltek ki maguknak. Úgy tűnik, az elmúlt hónap is az angol könyveknek kedvezett. Íme:






A The Postmistress már egy ideje szerepel a várólistámon. Mivel vegyes véleményeket olvastam róla, kíváncsi vagyok, hogy én melyik tábort fogom gyarapítani. A The Conjuror's Bird-nek egyszerűen megtetszett a története, és a borítója. A The Churchills életrajzi könyvvel nagyon régóta szemeztem, de elég drága volt, így amikor felfedeztem, hogy akciós muszáj volt megvenni.  Aki szereti Jane Austen regényeit, annak nem kell elmagyaráznom, hogy mi vezetett The World of Her Novels könyv megvételéhez. Egy kis irodalom, egy kis 19. századi korrajz. A másik négy könyv a fülszöveg alapján szintén érdekesnek ígérkezik, csak legyen amikor elolvasni őket. 

Mivel az angol nyelvű könyvekkel kissé elszaladt velem a ló, a magyar nyelvűekkel visszafogtam magam, és csak kettő szerepel a beszerzési listán. 


Már akkor előrendeltem a Szellemhadtestet, amikor kiderült a megjelenés dátuma, úgyhogy kérdéses sem volt, hogy ez a kötet is a könyvespolcunkon köt ki. Kíváncsi vagyok, hogy a korábbi kötetben megismert történet miként folytatódik. Sarah Winman könyvéről sok jót olvastam, remélem nekem is tetszeni fog, mert a címe az tutira tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése