2013. április 5.

Márciusi gyarapodás

Az elmúlt hónapban már meg sem kíséreltem olyan fogadkozást tenni, hogy egyetlen könyvet sem fogok vásárolni, mert tudtam, hogy úgysem tartanám be. Mivel februárban leginkább angol nyelvű könyvekre költöttem, a március a magyar könyvek hónapja lett.

 




 

 

Igyekeztem olyan könyveket is választani, amelyek már jó ideje a várólistámon voltak, mert sajnos az újabb megjelenések csak  gyarapítják az amúgy sem rövid listát, és bizony előfordul, hogy ők kapnak elsőbbséget. Szerencsére márciusban volt akciós nap a Gabo kiadó könyveire, így a Hazatérés, az Öltések közt az idő a listáról a könyvespolcomra került. A Szoba kilátással szintén akciósan 600 forintba került, úgyhogy megérte, ennyi ideig várni rá. A Sipino a maga oroszországi történetével felkeltette az érdeklődésemet egy kis kortárs szépirodalom iránt. Ez a írónő első regénye, egy nagysikerű novelláskötetet követően. Imádom Julia Quinn könyveit, és bár a Smythe-Smith sorozat első könyve (Mint a mennyben) számomra egy kissé csalódás volt, ettől függetlenül az fel sem merült, hogy a következő rész, a Micsoda éjszaka! kimaradjon. Azért  könyvvásárláskor gondolni szoktam a család férfi tagjára is, így az utolsó három könyvről elmondhatom, hogy valószínűleg közös élmény lesz. Az Egy tökéletes kém állítólag a szerző egyik legjobb műve, majd kiderül. A pasi a szomszéd sír mellől az egyedüli könyv ebben a hónapban, amelyet könyvesbolti bóklászás során vettem, eddig csak pozitívumot hallottam róla. Egy családtag már lecsapott rá, kiolvasta és oda-vissza áradozott, hogy mennyire jó, úgyhogy most  türelmetlenül várom, hogy hazakerüljön, és én is belemerüljek. A következő hónapban meg jöhet majd a folytatás. Aki nem ismeri és nem olvasta a Szent Johanna gimit, talán nem érti, hogy mit keres itt, aki meg ismeri és olvasta, annak nem kell magyarázni. Egy egész története van nálunk az SZJG-nek, amikor rá kerül a sor majd elmesélem. Amúgy már elolvastam, csak még nem jutott idő a bejegyzésre. Szóval ezeknek a könyveknek kellett helyet találni a zsúfolt polcokon, ami most sem volt egyszerű.


 

A fenti két könyvet a nővéremnek számon ajándékba, talán lesz időm elolvasni őket, mielőtt odaadom. A Moszad ügynöke és az európai terrorhullám, egy Gabriel Allon történet. Egy kissé le vagyok maradva az olvasásukkal, mert ha jól tudom ezt követően még kettő jelent meg magyarul. A Vidéki menedékre nagyon kíváncsi vagyok, mert az utolsó Adler könyv, amit olvastam, és amiről írtam is a blogban, itt olvashatsz róla, nem igazán nyerte el a tetszésemet.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése