2013. december 30.

Egy kis összegzés az év utolsó előtti napján

Elérkezett az idei év utolsó bejegyzése. A karácsonyi készülődések, na meg az ünnep közepette ebben a hónapban nem jutott annyi idő a blogomra, mint szerettem volna, úgyhogy most összekaptam magam egy kis összegzés végett. 

Régóta dédelgetett álmom volt egy saját könyves blog írása és szerkesztése, ezt végre idén megvalósítottam, és az ezzel töltött minden percet élveztem. Köszönöm a páromnak, hogy elvégezte a kis háttérmunkát és életre keltette a blogot, nekem már csak szépítenem kellett, és március 6.-án végre megszületett a TipiTopi olvas első bejegyzése is. Ez a szám mára 68-ra emelkedett. A bejegyzések egytől-egyig könyvekről szólnak, remélem, annyira élveztétek olvasni őket, mint amennyire én a megírásukat. 

Egész évben igyekeztem vezetni az olvasmányaim listáját, bár 1-2-őt elfelejtettem feljegyezni, de ez legyen a legnagyobb gondom. Ezt a listát most elhoztam nektek is, hátha találtok rajta kedvetekre valókat, aminek nekiveselkedhettek az új évben. Nagy részükről született bejegyzés, néhányról nem, és talán nem is fog, de néhányról születendőben van.


És akkor itt is az a bizonyos lista (a pirossal szedettek linkek, elvisznek a bejegyzéshez, ha valaki részletesen szeretne olvasni a könyvről):

George R. R. Martin: A felesküdött kard
Paul Johnson: Hősök
John Scalzi: Vének háborúja
Graham Greene: Utazások nagynénémmel
Stephanie Barron: A titokzatos tiszteletes
Karen Chance: Megérint a sötétség
Jennifer Probst: Érdek házasság
Sara Paretsky: Kártalanítás 
Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás 
Alan Bennett: A királynő olvas
Melanie Benjamin: Az aviátor felesége
Charles Dickens: Karácsonyi ének
Julia Quinn: Ma éjjel táncolnék
Nora Roberts/Debbie Macomber: Nem vagyunk fából/Ha eljő a karácsony

Az angol nyelvű olvasmányaimat egy külön listába szedtem. Annak ellenére, hogy hány kötetet sikerült összeszedegetni az év alatt, aránylag rövidke lett az elolvasottak listája. Van ez így. De sebaj, jövőre összekapom magam, és igyekszem behozni a lemaradásomat ezen a téren is.

Deirdre Le Faye: Jane Austen. The World of Her Novels
Kate Carlisle: Homicide in Hardcover
Jane Feather/Sabrina Jeffries/Julia London: Snowy Night with a Stranger

Köszönöm minden kedves olvasómnak, hogy kíváncsi volt a gondolataimra, és figyelemmel kísérte a TipiTopi olvas első évét. Egy ideig nem leszek gép közelben, úgyhogy legközelebb csak két hét múlva jelentkezem, új tervekkel és új olvasmányélményekkel. De addig is:


kívánok mindenkinek egy nagyon boldog újesztendőt, egészséget, kitartást, az álmok beteljesülését, és nem utolsó sorban sok kellemes és izgalmas olvasmányt!



Képek: itt, itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése